Bettingselskabet lancerer tv-kampagne med Brøndby-spillere i hovedrollerne
Betano har lanceret en ny tv-reklame og brandingvideo med fokus på Brøndby IF og klubbens fankultur. Kampagnen er produceret af produktionsselskabet KIND og markerer Betanos rolle som hovedpartner for fodboldklubben.
Stjernespækket produktion med lokale helte
I videoen medvirker flere af Brøndby IFs spillere, herunder Patrick Pentz, Sean Klaiber og Michael Gregortisch. Optagelserne fandt blandt andet sted under Brøndbys seneste derby-kamp mod FC København.
Produktionen har ifølge Betano til formål at skildre fankulturen omkring Brøndby IF og Vestegnen. Kresten Hougaard, der står i spidsen for Betanos danske aktiviteter, understreger, at det handler om meget mere end bare logoer på trøjer:
“For os er dette partnerskab en mulighed for at støtte og fejre Skandinaviens mest passionerede fanbase. Denne film er vores måde at vise, at vi forstår og respekterer den unikke kultur, der gør Brøndby IF til noget helt særligt.”
Partnerskabet mellem Betano og Brøndby IF
Betano blev hovedpartner for Brøndby IF i sommeren 2025. Martin Sahlertz fra Brøndby IFs kommercielle afdeling beskriver samarbejdet som et aktivt partnerskab, hvor Betano bidrager til klubbens kultur.
Kate Kagawa fra produktionsselskabet KIND forklarer, at målet med videoen har været at portrættere Vestegnens kultur og det fællesskab, der findes omkring Brøndby IF.
Reklamekampagnen vises nu på dansk tv samt på Betanos og Brøndby IFs digitale kanaler. Videoen kan ses på YouTube.
Om Betano
Betano drives af Kaizen Gaming, en international GameTech-virksomhed med over 2.700 ansatte globalt. Selskabet opererer på markeder i Europa, Nord- og Sydamerika samt Afrika.
Ved EGR Operator Awards 2024 modtog Kaizen Gaming syv priser, herunder “Operator of the Year”.
Betano er et af flere bettingselskaber, der har indgået partnerskaber med danske fodboldklubber i de seneste år. Blandt andet er FC Fredericia sponsoret af ComeOn, AGF og FCM af Oddset, FCK af Unibet, m.fl.